Τη διοργάνωση τίμησε με την παρουσία της η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζέτα Μακρή.
Οι Πρόεδροι των Επιτροπών Εθνικών Ομάδων και Ανάπτυξης της Π.Ο.Σ.Δ. κ. Τ. Κολιγκιώνης και Κ. Τελκής βράβευσαν την Αντιπεριφερειάρχη Αθλητισμού Μαγνησίας κ. Παπαδημητρίου Άννα Μαρία και την Γ.Γ. Δήμου Βόλου κ. Αϊστράτη Γεωργία.
Συγχαρητήρια στους αθλητές, τους προπονητές και τα σωματεία για την προσπάθεια τους, καθώς και τους εθελοντές, που συνέβαλαν στην άρτια διεξαγωγή του πρωταθλήματος.